Saturday, February 2, 2008

Tesis! oh Tesis!

these few months, i'll be bz doing my thesis..huhu...last week on Thursday, baru je submit proposal...betul ke salah xtau la..then i went to see my SV...byk jugak info/softwares and journals dia bagi..my SV mmg sporting!caya laaa!!..so, dia pon da kasi green light suh wat project..hopefully, i bley buat sumer all by myself..huwaa sgt xsabar nk dapat segulung master..da penat rasenye blaja sambil keje ni...

bilik ku yg serabut dgn kertas sane sini...sumer tu kene bace tau!

first thing first, i kene amik PC dulu from Shafiq (my lil bro) pinjam jap eh fiq..jez for 5 months..u shud thank me for that coz im gonna upgrade ur pc..huhu byk nk kene upgrade -->> ram, graphic card, processor..hopefully, i can optimize it to the max! kalo xrugi la upgrade kn? raye cina ni baru nak gi amik pc kt KL...huhu im going to KL! hurray!(y am i so happy??!)


No comments: