Thursday, November 22, 2007

..:: Again??!! ::..

I dunno how many blogs i have..but this one, only for my closed frenz and it's personal..(^_^)

Dah lame nak coret something kat blog nie..tp mase tak mengizinkan..banyakkk sangat cerite yang nak diceritekan..citer sedey..cite happy..but mostly cerita sedey ..=(

Dalam hidup nie terlalu banyak dugaan..Tuhan nak duga kita samada kite ni seorang yang tabah dan penyabar…tp adakalanya, hati kecil nie rase tak sanggup dah untuk terima dugaan yang seterusnya…hati kecil nie tak henti2 menangis…sedey dengan ape yang terjadi dengan diri sendiri…tak mampu nak tolong diri sendiri tp ditabahkan juga badan ini untuk menghadapi hari2 yang mendatang…

Lately, rase hidup terumbang-ambing...sini tak kena..sane tak kena..semuanya kerana satu sebab! -J.O.D.O.H- kalo ikutkan kate-kate orang & dan nak membuatkan org lain gembira, aku boleh…tp aku tak sanggup nak menanggung perasaan sendiri yang akan sedih dan menyesal sepanjang hayat…hati aku apatah lagi…menangis-nangis merayu tiada tempat untuk dia dalam hati ni… for my own sake, biarla aku terpakse pekakkan telinga dengar orang menyalahkan aku, biarla aku butakan mata tak nampak permata yang indah luarannya sahaja…dan biarlah aku diam membisu memberontak dalam hati jer…asalkan aku bahagia dengan jalan yang aku pilih…

“-aku rela ikut jalan yang berliku-liku dan banyak ranjau jika akhirnya aku jumpe juga rumah yang dicari…walaupun ade jalan yang lurus tp akhirnya aku hanya jumpa jalan yang mati-“

Tapi Bukan Aku by Kerispatih

jangan lagi kau sesali keputusanku
ku tak ingin kau semakin kan terluka
tak ingin ku paksakan cinta ini
meski tiada sanggup untuk kau terima

aku memang manusia paling berdosa
khianati rasa demi keinginan semu
lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
karena takkan pernah kau temui, cinta sejati

berakhirlah sudah semua kisah ini
dan jangan kau tangisi lagi
sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
sejuta kata maaf terasa kan percuma
sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya

semoga saja kan kau dapati
hati yg tulus mencintaimu
tapi bukan aku

No comments: